İstanbul ve çevresinde yaşayan dostlarım.
İran’da, Güney Azerbaycan Türklerinin en önemli tabii varlıklarından birisi olan, Urmu Gölü, İran rejiminin bilinçli çabalarıyla kurutulmaya çalışılmaktadır.
Urmu Gölü’nün %90’u kurumuş durumdadır.
Urmu Gölü’nün tamamen kuruması, Azerbaycan için büyük bir felaket olacak ve insanlarımız bölgeyi terk etmek zorunda kalacaklardır.

Güney Azerbaycan’da yaşayan soydaşlarımızın, *Urmu Gölü Kurumasın* diye yaptıkları itirazlar ve mücadelelere destek vermek ve konuyu kamuoyuyla paylaşmak için, önümüzdeki 3 günde, İzmir, Ankara ve İstanbul’da üç etkinlik yapacağız.
İstanbul etkinliğimizde, sizlerin yanımızda olmanız, bize ve Güney Azerbaycanlı soydaşlarımıza güç verecektir.
Sizleri pazar günü saat 15.00’de düzenlediğimiz konferansa katılmaya davet ediyorum.


